2011年6月4日星期六

我細佬VS小熊人

我細佬岩岩又用勁熊朗為既語氣(即係hyper到極點+同成個場境唔match既語氣)同我講:「我前兩日發左個夢呀!見到二妹咬爛晒你隻熊仔呀!」我:「唔係呀嘛?我仲未訓練好二妹唔咬佢喎!」再返回夢境中:「係呀!跟住果時你去緊旅行喎!我同媽咪幾驚呀!跟住我就嚇醒左喇!」

雖然我同我細佬真係由細打到大,到大個左就嘈交冷戰鬥到大,但係我又好鍾意呢條友!一諗起佢,咩肉麻野都up唔出/.\ 希望佢以後唔好再激到我爛聲加手震!

                                 

他就是從濟洲飛回來的「小熊人」了!=)

沒有留言:

發佈留言