2011年5月30日星期一

《卓韻芝死去活來One Night Stand》-前奏

她從優先訂票那一刻起已經暗暗決定要跟他一起去看人生的第一次stand up comedy。她從很久以前就愛上一切與型字掛帥的東西,包括卓韻芝這個常人會覺得很怪、好地地會摌去右邊頭髮,左邊卻依舊留著一頭長長曲髮、會毅然辭去香港那份穩定且人人羨慕的DJ工作再飛到英國留學的人。他跟她說:「er.. 我連卓韻芝個樣係點都唔知呀!淨係知佢叫芝see姑bi咋!你真真真係搵晒其他人都無人陪你睇,我先陪你啦=D!」優先訂票也太受歡迎了吧,所以$280的門票也售罄,只好等今天早上公開發售了。

不知從何時開始,他們誰有請求,而那些請求有時著實是很無厘頭或是很明顯不是對方的口味,誰就會突然變得很客氣,很乖,目標是要令對方一個不留神就說漏了口答應了。

她:「哈佬!今晚係咪去睇波呀?小心d喎!記得滴眼藥水同唔好捽眼呀!」
他由第一句起已經覺察不妙:「咳咳,大小姐今次有咩請求,請講!」
她:「星期一可唔可以幫我買卓韻芝飛呀?要十點前去排隊呀,但係我要出ward呀!」
他故意說:「哦!好呀!不過幫你買一張架咋喎!」
她也先不理他:「我真真真係搵唔到人陪我睇呀!」她完全沒有找過其他人。
他:「呀!真係好慘呀!不過都照買一張飛啦!」
她相信她最終會得到最後勝利:「7月13同14號呀,你想邊日多d呀?」
他也終於說漏了口:「我無所謂呀,我兩日都得.. 呀!都唔關我事!」
她不費吹灰之力:「yes!我又贏了!我已經錄左音啦!」
他:「我要出去睇波啦,你夜d whatsapp d資料俾我啦,個咩咩卓韻芝呀-_-」

                           

終於,她實習時收到他whatsapp傳來的這張照片,她確定人生第一次的stand up comedy是要跟這個男人看沒錯了。=)

沒有留言:

發佈留言