2011年8月8日星期一

七夕

雖然我們都不知道昨天是七夕,雖然我知道你看見我的新髮色時一定會大笑,雖然我真的猜對了你那浮誇的反應,雖然沒有驚喜也沒有禮物...

很想告訴你,我就是喜歡這種最簡單最自然的相處,我愛極了。哈哈,我在disney的網站起了「車仔」的底啦,他的名字是阿佳,送張wallpaper給你!記得剛一起時,我問你最喜歡看那一類型的影片,你答我卡通片,當時心想「ohhmygod點解你可以咁低b?點解唔係我最鍾意既大陣像魔幻片架?」。到了現在,我發現原來我都係一個卡通片fans,仲係不折不扣果隻,ohhmygod。


好可愛呀佢永遠都係一架咁細既車仔!希望Cars2都見到佢啦!=P

沒有留言:

發佈留言