2011年8月24日星期三

第☺☺☺☺☺☺次跑步日

「同你一齊跑步好開心」的原因:

海濱係我地開始既地方(真係好浪漫呀=P)

☺為左迫使我地會一直跑落去,我地一齊去左買超核突跑步鞋,仲要貴到一定要狂跑先可以抵返!
☺雖然我真係慢得像蝸牛,但係你回頭發現我落後一條街時,你會等我,再同我扮接棒,哈哈
☺有時我地朝早可能都累透了,但係兩個傻仔夜晚竟然都堅持去跑步
☺回程時可以拖實你痴住你散步,再輪流聽對方講好多好多野,好值得=)
☺跑到散晒時,有你晌後面推我,我先唔怕最尾果四級攞你命樓梯同大斜路
☺當你發現自己唔介意一個人成身臭汗不特止,仲會捉實佢果一刻,突然會有「不得了,真係你」既感覺
☺即使無帶電話無帶銀包又無帶八達通,但係都好有安全感,就係跑步呢兩個鐘啦!
☺雖然我地都令唔到對方鍾意自己鍾意既運動。我唔會打籃球更加唔會踢足球吧?你都唔會愛上游水,因為你女朋友真係可以完全唔理你自己一個人狂游=D。不過,我地終於尋找到一樣可以一齊做,一齊愛上既運動喇!
☺為左「第一百次跑步日,我地要去食餐勁呀」呢個目標,雖然好遙遠(今日係第六次,多謝!),我地要努力了!

沒有留言:

發佈留言