2011年8月9日星期二

太和茄子

倒數八小時前,只睡了兩小時的你從campsite直接上班,還要是到極需要用腦力的會計師樓工作。貪玩不知時日過的人呀!!我拿著剛剛在藥房買的眼藥水在你家樓下等你,嘿嘿,雖然訓少左一個晏覺,但見到你真係好surprise果個笑容真係好抵架。

***

你:!!!!點解... 你會晌呢度架??!
我:我媽叫我去太和買茄子呀!(由於我屋企去大埔墟/樓下街市係最近的,所以我媽好明顯係一定唔會有咁既提議*v*)
你:真係要太和茄子架?
我:哈哈係呀!順便俾埋枝眼藥水你丫嘛!

***

我地之後又真係去左買茄子,你又真係再問多我一次係咪特登過黎太和買茄子,係呀我真係特登落黎買茄子先順便拎你講過話好用枝眼藥水俾你咋!

沖緊涼果陣,我諗起你真係好開心果個樣,諗起你好攰都要聽我講晒呢幾日發生左既事,諗起你同返我講你入camp食過d咩玩左d咩,諗起我本身仲好豫疑不決究竟訓晏覺定係過黎嚇你... 我竟然感動到喊呀,因為我覺得好值得,好開心好開心。=p

沒有留言:

發佈留言